-->

domingo, 27 de septiembre de 2009

Crònica Europeus de Cadiz 2009, por Celia

Hola companys i companyes,
ja he tornat dels europeus de cadiz on no vaig poder nedar. Com que marxava d barcelona mentalitzada i fent-me mal el braç allà ja no vaig estar trista. Bé, quan vaig veure la piscina si q em va saber greu, i quan vaig veure la meva sèrie tb. A més, es notava que molta gent havia fet vacances i d la meva sèrie moltes van pujar d temps, o sigui que crec que hauria fet una bona marca...
l'ambient era espectacular, vam conèeixer un munt de gent i es van fer temps realment super bons!!!déu n'hi do el nivell! amb 100 lliures femenins de la categoria +40 feien 1.o1!!! o el rèecord del mòn masculi cat. +30 50.84!
tot això m'ha donat ànims i invertiré el temps q no pugui nedar en posar-me en forma de cames, dissabte ja vaig anar a còrrer per la platja...
vam veure la final de nataciò sincronitzada i tenia els pels de punta! va ser espectacular!

bé, ara estic a itàlia d vacances, no torno fins octubre. o sigui q David no ens veurem!! oh!q tinguis molta sort

Ah, us vull comunicar q ja tinc un objectiu pel 2010
http://www.2010finamasters.org/

son els mundials de natacio q es fan al juliol-agost del 2010 a goteborg, suècia.
Angel, ja em pots preparar el planning d'entreno i t'asseguro q aq cop no em lesiono... Tinc moltes ganes d veure't!! t'he trobat a faltar!

tb el estar en contacte amb tanta gent vam parlar molt amb els nadadors i de les condicions q ens feia cada club. Relament, els del mediterrani som els més mal tractats. Als de balaguer els hi paguen inscripcions, regalen gorro, samarreta i xandal. Als del lleida igual. Els del sant andreu, per cert un d'ells medalla de bronze amb 200 braça cat +25, tampoc els hi donen gaire, perèo tenen inscripcions gratuites a les competicions.
crec q haurem d fer una comissiò x defensar els nostres drets, estem pagant 60 euros al mes!! i els altres en paguen des de 25, els de balaguer, a 45 els del st andreu. Pensem bé que volem...
a nivell europeu tothom anava amb xandall del club i esponsoritzats.

bé, una abraçada enorme i quan torni ens organitzem. Som un grup nombros i tenim força!
un petonàs x tots i moltes gràcies pels ànims i suport

No hay comentarios: